Thursday, May 6, 2010

bulan dan bintang...















bulan tak selalu terang

dan bintang tak selalu cerah...


hmmmm....


tak tahu kenape sejak dua mnjak nie aku selalu merenung langit malam serta menangis bersama...heheheheheh kelakar, sbb aku bukan insan yg suka merenung bulan dan bintang... hidup aku smpit sekali sejak akhir2 ni...


mungkin itu lah penyebab aku merenung langit yg luas untuk mncari sedikit ketenangan(mungkin)....


bulan masih setia mmantulkan cahaya...dan bintang masih tetap menyimbahkan sinar cahayanya walaupun awan hitam yg mmbawa hujan semakin hmpir...


aku jd trfikir sndiri...


knpe tidak aku terus kekal brusaha seperti bulan dan bintang walaupun tahu bahawa sinarnya tidak lama...?

Ya Allah beri aku kekuatan...
Ya Allah pinjamkan aku semangat para mujahidMu...
untuk aku terus berdiri, berjalan serta berlari....

2 comments:

fia said...

cahaya bulan dan bintang tak lama tapi tetap ade sumber yang kekal...

sebagai maslim kite pn ade sumber kekuatan yang kekal abadi...
kita cume perlu usaha, percaye akan NYA dan yakin akan berjumpa dengan NYA...

hatina said...

sememangnya sebagai manusia biasa...tiada tmpat trbaik untuk mminta pertolongan selain dari Dia yang maha berkuasa....