Sunday, May 9, 2010

suka....

heheheheh ari nie start cuti sem...hmmm tp tak lame pun cuti tu sbb minggu dpn dh kene buat intersesi dkt kampus puncak alam...
malam semalam aku mimpi di peluk oleh ank buahku...heheheh smemangnye die antara ank buahku yg sngt suka memeluk dan mncium orng yg die syng, tak tahu knp mlm tu aku mmpi di peluk oleh Aliyyah Addina...dan hari nie aku jmpe dgn ank kecil itu...hmmmmm mmang lps rindu dan seperti dlm mimpi aku dipeluk dan dicium oleh ank kecil itu...
mmang dh lame pun sbnrnye tak jumpe dgn ank itu...rindu barangkali sehingga aku trbawa dlm mimpi...
dan paling best sekarang aku sedang duduk brsama kmbarku dan buat xtvt yg tak berape brfaedah hehehehhehehe..........

2 comments:

fia said...

hehehe...menghabiskan mase bersame setilah lame tak jumpe..
kalu dulu terlalu banyak mase dihabiskan bersame..

hatina said...

mmng dulu bnnyk mase brsame, shingga lupa utk mnghargai...
tp bile trpisah, baru sedar dan belajar bagaimana rasa mnghargai dan merindui...=)