Tuesday, June 8, 2010

kenangan....



bestkan klu dlm hidup ni ade insan yang rapat dgn kita....kawan...siape dlam dunia ni yg tak ade kwn? pasti jwpnnya tidak ada kerana fitrah setiap insan yg pasti akan mmpunyai kawan dan ingin berkawan...begitu juga aku...

brtuah rasanya mnjadi diri ini kerana sejak dlm rahim ibu lg aku sudah sedia mmpunyai kawan heheheh tp ari ni tak mau cerita pasal kawan yang satu tu, aku nk cerita tntang kawan yg lain...

izaty abu bakar...orngnye hitam manis, sngat manis utk d pndang, brmulut sdikit laser hehehehe tp yg pnting hati baik tau...dan kepale pun sedikit gile2 heheheh tu yg jadi lebih akrab sehingga sekarang...dalam bnyak2 kwan, die saorang shj yg snggup menemani aku dan kmbr d rumah ketika ibu dan ayahku d hospital...bnyak susah senang kami brsama,tawa,ria dan air mata...semuanya brsama....dimana ade izaty di situ pasti ada fida dan nita dan begitu juga sebaliknya...terima kasih kawan.....

hmmm ade seorang lg gadis yang rapat dlm hidupku....walaupun prkenalan kami tidak lama,tp cukup untuk mmbuatkn dia special dlm lingkungan rakan2 ku yg lain...seperti izaty, pasti ade keistimewaan yg dia miliki sehingga kini kami masih rapat...Nur Amalina Ibrahim...orngnye putih, kecil molek, ramah, mudah mesra dgn orng lain, juga sedikit laser hehehehehe dan bersih hati budinya...sepanjang kami brkawan, aku sngt mnyenanginya bnyak rasa hati aku kongsi brsama walaupun kini kami jauh trpisah...prpisahan bukan halangan dlm brsahabat...bahkan mngajar kita utk lebih mnghargai teman2 yg kita miliki...terima kasih kawan....

3 comments:

fia said...

semoge kita akan mendapat lebih ramai kawan seperti mereka...=)

hatina said...

amin....

Nur Amalina Ibrahim said...

setiap kali bace entry ni aku msti tak bole tahan air mata ni dari mengalir nita..aku sgt2 terharu..rindu kamuuu..