Tuesday, June 22, 2010

Harga sebuah kasih sayang...

kasih abah...hmmmm insan yg sukar meluahkan rasa,dan meluahkan sayang, bkn hanya sukar dimenifestasikan dlm kata-kata tetapi juga sukar utk memenifestasikan dalam tingkah laku... tapi aku tak salahkan abah kerana sifat malu itu mmng menebal dalam dirinya..tp aku tahu dia sememangnya sngt mnyintai isteri,anak2 serta cucu2nya...tiga kelompok inilah yg brtakhta di hatinya...hari ini aku baca tulisan fia...mmng benar ape yg aku fikirkan selama ini sememangnya abah sngat mnyangi kami...T_T

aku tak boleh brhenti mngalirkan air mata ketika mmbaca tulisanya di blog....doa abah utk kami, ya.....abah cuma memenifestasikan rasa kasih itu hanya pada tuhan....itu lebih berharga bagi diriku...aku sngat trsentuh, gembira,sayu pelbagai rasa yang aku sedang alami ketika ini...semuanya rasa trhadap abah...lelaki prtama dihati kami, lelaki prtama yg kami cintai, lelaki pertama yg kami sayangi...tiada yg lebih layak utk gelaran yg pertama itu kecuali seorang lelaki yang brgelar abah.....T_T

dalam sujudku pasti tidak akan tinggal nama itu...

dalam doaku pasti tidak akan tinggal nama itu...

dalam langkahku pasti tidak akan lekang diingatan tntang lelaki itu...

dalam denyut nadiku pasti tidak akan hnti mnyenangi lelaki itu...

dalam setiap patah bibirku akan sntiasa basah brdoa utk lelaki itu....

hanya dia.....ABAH....T_T

No comments: