Saturday, April 24, 2010

jiwaku.....








hadifa...msti kau tak tahu, mcm mane syngnye aku dkt kau.mcm mane risaunye aku stiap detik bile aku tak ada untuk mmbantu kau dlm kesusahan..mcm mane gundahnye aku setiap kali kau salah faham tntang orng lain...mcm mane gilanye aku setiap kali kau sakit....


Susahkan klu hidup brkongsi...bukan shja kongsi mak and ayah dan kongsi hari lahir tp kite kongsi semuanye....mungkin kau akan kate aku lain dr kau tp sebenarnya same je...hati,minda,jiwa,emosi... semua tu same...cume aku kene ubah sedikit untuk pastikan kau sntiasa dekat dgn KAMI...susah utk jd diri aku, perlu sntiasa fikir mcm mane nk puaskan dan jaga hati kau dan orng lain...mmang susah...tp aku berjaya lakukan dan aku senang dgn itu....



Kau akn kata aku takkan faham, klu mcm tu aku juga akn kata kau juga belum tntu boleh faham siapa aku....aku takkan cerita masalah aku sbb aku tahu kau sndiri selalu kusut, aku akn tmpuh sndiri tp masih smpat untuk mnjeling ape shj yg trjadi pd dirikau...klu ia baik aku akn prhatikan dr jauh dan kalu ia kurang baik aku akn hulurkn tngn mmbantu...ape shj utk kau...sebab kau kakak, kawan, lawan, sahabat, adik, cikgu dan segala2nya utk aku....

2 comments:

fia said...

mungkin hadifa dan hatina masih tidak menhenali sesama sendiri..
masih ade ruang yang perlu diisi...
masih ade persoalan yang perlu dijawap...

hatina said...

ye memang betul masih bnyk ruang koson dlm prhubungan mereka...