Thursday, December 2, 2010

cuti semester 4...

hmmmm dh lama betul tak menulis dkt sini...
oh ye dh masuk bulan kedua cuti semester bermula..sedar tak sedar sudah tak lame lg dh sem baru nk brmula...trlalu bnyak pengalaman yg aku timba spnjng cuti ni...drpd kene buli dgn along sbb die pujuk aku utk buat 3 biji kek lapis asam manis mase raye haji tmpoh hari...alahai along heheheh, sbb syng dgn abng tu aku turutkn juga walaupun sebiji kek tu mengmbil mase 5 hingga 6 jam utk siap...
Antara hasil kek lapis yg disajikn pd Aidiladha tempohari


habis cerita dekat rumah along, aku ke rumah andak pula...balik utk bntu andak pindah rumah... thniah andak sbb masuk rumah baru...smoga dpt jiran yg baik2 dan mnyenangkn...trlalu bnyk bntuan dan kasih syng yg aku dpt dr andak, jd apalah sngt bakti yg aku bg stakat utk bntu dia masuk rumah baru...sayng andak sngt2.....=)

Andak

siri percutian aku seterusnye kerumah bang de di nilai...ade motif sbnrnye aku ke nilai hehehe sbnrnye aku brmula kerja smntara d UPM pada 1 desember tempoh hari..bertugas selaku research assistance buat kakak iparku...sehari Rm 30,hmmmm boleh lah utk aku jd kaan duit poket naik sem baru nnti...brada di rumah ni aku tak sudah2 trsenyum dengan keletak ank2 saudaraku...terima kasih ye sayang sbb jadi kawan acu and buat stress acu hilang bile melayan kamu semua...and utk bang de slamat mnjadi bahan utk acu and acik sakat sepanjang acu ade kt sini and kakde hehehe terima kasih sebab jadi "bos" yg baik utk acu sbb diberikn masa kerja yg sngt flexible as long as kerja acu siap tepat pada masanye hehehhe=)


2 comments:

fia said...

bestkn kalu kite ade kakak,abang,kakak ipa n abang ipa yg best...lg best..mak n abah...
(=

hatina said...

hmmm betul tu...
keluargaku...syurgaku...=)