Thursday, December 1, 2011

Terima Kasih...

kenangan terakhir bersama OM221 6A

hari ini semua orng penat menangis

T_T

23/11/2011
Hari yang sayu untuk aku dan kawan2 lalui...bermula episod baru bagi kami juga bermula episod baru bagi madam Sri...jika dulu masa part1 beliau brpesan yang beliau nak jmpe kami mase part 4 smpai part6 dan pastikan tiada siapa yang pergi...ye kami brjaya smpai ke part6 tapi akhirnye bukan kami yang meninggalkan beliau, tapi sebaliknye...(Madam, saya baru je mnta A dari madam...mcm mane madam nk bagi saya A klu madam pindah?) struggle anitah huhu...
Dari title miss sampailah kini brstatus madam, kami dari yg anak2 hingusan yg masuk IPT smpailah dh nak habis study, mmng trlalu bnyak kenangan yang kami lalui...tak kira lah kenangan suka atau tidak dan akhirnye ia mnjadi sesuatu yg manis untuk dikenang...Telalu bnyk budi yg kami terima...terima kasih layan kerenah kami, gila2 kami, mengada-ngada kami, masalah kami dan mcm2 lagi...terima kasih sudi layan saya susun jadual ia sesuatu yg besar buat saya untuk terus kenang madam...smpai skarang pndang buku system saya akan rasa sebak...
Doa kami semoga madam lalui hari2 yg mudah brsama student2 yg baru serta diberi kemudahan dalam setiap urusan...yang pasti, ada ruang kecil yg istimewa buat madam dan lecturer2 yang lain di hati kami...untuk urusan yg masih belum selesai disini...takpe,madam dh pun banyak membantu dan kami akan cuba hadapi dngan baik dan mnta didoakan semoga lecturer yang baru itu sama baik seperti yang dahulu...T_T
amin...

No comments: